Velkommen til Vasehus Rideklub
12 km til Hobro, 27 km til Viborg, 36 km til Randers og lige på grænsen mellem distrikt 11-13, 12 og 14

Vasehus Rideklub holder til i de skønne omgivelser på Hvornum Vasehus Ridecenter.

Vasehus Rideklub er en klub for alle der brænder for ridesporten. Klubbens formål er at fremme interessen for ridesporten og kendskab til hestens brug og pleje. Her er plads til både bredden og eliten, med kvalificeret undervisning på alle niveauer

Der er en god tone, god social ånd og alle hjælper hinanden

Vasehus Rideklub fokuserer specielt på disciplinerne dressur og spring, hvori der tilbydes undervisning på flere niveauer. Klubben vil være åben og imødekommende også over for andre discipliner som eksempelvis distanceridning, military, voltigering, horsemanship, ponygames, TREC, baseret på efterspørgsel og initiativer fra klubbens medlemmer.

Find os på Facebook