Vi starter op med holdundervisning igen mandag d. 1. marts.

28-02-2021

Kære medlemmer af Vasehus Rideklub.
Så kan vi endelig byde jer alle velkommen tilbage til holdundervisning igen, og vi starter allerede nu på mandag d. 1. marts.
Vi må stadig kun være udendørs - og vi må være 25 på hver ridebane. De fleste af jer rider på de tider i plejer, men hvis der kommer ændringer på nogle af holdene, så bliver I kontaktet af Elisabeth.
Alle skal stadig bære mundbind indendørs i stalde, i rytterstuen eller i forbindelse med brug af toiletter samt alle bedes spritte hænder ofte. Hver rytter henstilles til kun at medbringe en forældre/hjælper/søskende/veninde, samt at der opfordres til at alle opholder sig kortest muligt tid på ridecentret, således at alle har mulighed for at komme til ridning.
Husk også de almindeligt gældende Covid19 forskrifter:
• Husk 2 meters afstand mellem personer, fordel jer gerne omkring banerne
• Host og nys i ærmet
• Bliv hjemme ved det mindste tegn på sygdom
Vi glæder os til at se jer alle igen, og glæder os over, at vi nu får muligheden for at starte.
Vasehus Rideklub og Hvornum Vasehus Ridecenter