Aktiv medlemskab

Alder: Alle aldre Pris: 335,00 DKK Rater: halvårlig
Beskrivelse

Når man benytter faciliteterne på Vasehus Rideklub, skal man have et Aktivt medlemsskab af klubben.

Med et aktivt medlemsskab kan man deltage i stævner under DRF og man kan deltage i arrangementer som klubben afholder. Man skal også have Aktiv medlemsskab, hvis man blot kommer og rider i ridehallen (ridehuskort)

Kontingent er incl kr. 10,- i administrationsgebyr.

Hvis man ønsker at udmelde sig af klubben skal man, vælge udmelding, samme sted som tilmelding, ellers fortsætter opkrævninger på medlemsskab helt automatisk.

Eksempelvis man udmelder sig 31-03 - så er man medlem indtil 30-06. Betalt kontingent refunderes ikke.

English version:

When using the facilities at Vasehus Riding Club, you must have an active membership of the club.

With an active membership, you can participate in competitions under the DRF and you can participate in events held by the club. You must also have an active membership if you simply come and ride in the riding hall (riding house card)

Quota includes DKK 10 in administration fee.

If you want to Deregistrate from the club, you must select "Udmelding af hold" og "Udmelding af klubben" in the same place as registration, otherwise membership charges will continue automatically.

For example, if you Deregistrate on 31-03 - then you are a member until 30-06. Fees paid are not refunded.

Passiv medlemskab

Alder: Alle aldre Pris: 100,00 DKK Rater: Årlig
Beskrivelse

Passivt medlemskab giver ret til deltagelse i sociale arrangementer (ikke stævner)

Kontingentet er kr. 5,- for resten af 2019, fra 01-01-2020 opkræves kr. 110,- som er incl administrationsgebyr.

Ride fys medlemskab

Alder: Alle aldre Pris: 150,00 DKK Rater: Årlig
Beskrivelse

Handicap kontingent vælges hvis du går til handicapridning og vil støtte rideklubben.

Time Hold/One hour Training

Antal tilmeldte: 2 Alder: Alle aldre Pris: 410,00 DKK Rater: Årlig
Træningstider: Mandag -Tirsdag -Onsdag -Torsdag -Fredag -Søndag -
Beskrivelse

Når man tilmelder sig, og rytteren er under 18 år gives der automatisk rabat.

When you register and the rider is under 18, a discount is automatically given.

½ Time Hold/Half an hour Training

Antal tilmeldte: 0 Alder: Alle aldre Pris: 300,00 DKK Rater: Årlig
Træningstider: Mandag -Tirsdag -Onsdag -Torsdag -Fredag -Søndag -

Lux Hold/Luxury Training

Antal tilmeldte: 0 Alder: Alle aldre Pris: 650,00 DKK Rater: Årlig

Der er kun 4 ryttere på et Lux Hold

Lux Hold, Spring ved Tobias

Antal tilmeldte: 0 Alder: Alle aldre Pris: 700,00 DKK Rater: Årlig

Dete er et Lux Hold for springryttere

Udmelding af hold/Unsubscribe of training

Antal tilmeldte: 1 Alder: Alle aldre Pris: 0,00 DKK Rater: Årlig
Beskrivelse

Hvis du ønsker at framelde dig undervisning, skal du vælge denne.

Der er en måneds opsigelse - så hvis du fremelder dig eks den 20. maj - afmeldes du undervisning med udgangen af juni måned.

Hvis du også ønsker at udmelde dig af klubben skal du også "afmelde" dig "Udmelding af klubben" - ellers fortsætter dit medlemsskab som hidtil

Du bliver ført igennem betalingsvindue - men du bliver IKKE trukket noget beløb.

If you wish to unsubscribe from classes, you must select this.

There is a one-month notice period - so if you re-register on, for example, 20 May - you will be de-registered from classes at the end of June.

If you also wish to unsubscribe from the club, you must also "unsubscribe" "Unsubscribing from the club" - otherwise your membership will continue as before

You will be taken through the payment window - but you will NOT be deducted any amount.

Udmelding af klubben/Unsubscribe of the Club

Antal tilmeldte: 2 Alder: Alle aldre Pris: 0,00 DKK Rater: Årlig
Beskrivelse

Hvis du ønsker at udmelde dig af klubben, skal du vælge denne.

Kontingent betales 2 gange årligt, og der tilbagebetales ikke betalt kontingent.

If you wish to unsubscribe from the club, you must select this.

Dues are paid twice a year, and paid dues are not refunded.

Vores sponsorer